Overige partners

Ons onderwijsaanbod wordt nog verstevigd door de samenwerking die we hebben met diverse lokale en regionale partners op het terrein leren, kunst en cultuur en gezondheid. Zo werken wij samen aan de brede ontwikkeling van uw kind. We werken samen met:
  • GGD Zaanstreek-Waterland voor de gezondheid van uw kind. Het is belangrijk dat uw kind gezond is, zich goed ontwikkelt en zich thuis en op school prettig voelt. We hebben goede contacten met het Jeugdgezondheidszorgteam dat bestaat uit een jeugdarts, een jeugdverpleegkundige, een doktersassistente en een logopedist. Indien er zorg is om één van onze leerlingen, dan schakelen we een deskundige uit dit team in. Alle kinderen die vijf jaar worden en alle kinderen in groep 7 krijgen een Preventief Gezondheidsonderzoek. Zo komt u twee keer in de basisschoolperiode te weten hoe het zit met de lichamelijke gezondheid en het functioneren van uw kind thuis en op school.

• Voor de verdere ontwikkelingsbehoefte van uw kind werken wij samen met  Schoolmaatschappelijk dienst Zaanstreek-Waterland (SMD), Klaarr en Centrum Jeugd en Gezin Edam-Volendam.

• Samenwerkingsverband Waterland voor passend onderwijs.

Ouders aan het woord

"Creativiteit staat op deze school hoog in het vaandel."

"Verder heeft de school een duidelijk anti-pest beleid. De school draagt uit dat het belangrijk is voor de kinderen om je betrokken te voelen met alle klassen, zoals voorlezen door oudere leerlingen aan jongeren leerlingen en schoolbrede activiteiten." - ouder obs 't Tilletje