Kom zelf bij ons kijken!

Vraag hier een rondleiding aan.
Wordt uw kind bijna 4 jaar? Of misschien bent u vanwege een verhuizing of een andere reden op zoek naar een fijne school voor uw kind. Wat een spannende tijd! De keuze voor een basisschool maakt u niet zomaar. Uw kind bezoekt straks deze school voor een langere periode. De sfeer, de inhoud van het onderwijs, uw indruk van de school als geheel: het is allemaal belangrijk.

We nodigen u daarom ook graag uit voor een rondleiding in één van onze scholen. Dan laten we u de school in werking zien; een betere kans om de sfeer te proeven is er niet! Daarnaast kunnen we u meer vertellen over onze visie en we horen graag wat ú belangrijk vindt.

Ik wil graag een rondleiding!

* Verplichte velden

Wilt u uw bezoek alvast voorbereiden, bekijk dan eens onze schoolgids.

Ouders aan het woord

"De organisatie van leuke activiteiten zoals inloopavond/afsluiting van een thema waarbij ouders welkom zijn, waardeer ik zeer."

"Leuk om te zien hoe er thematisch gewerkt wordt. Door de aankleding van de school is dat dan goed zichtbaar. Ik ervaar dat ondanks de kleine hoeveelheid docenten er ontzettend veel georganiseerd wordt." - ouder obs Meester Haye